Door Jocko Rensen op 27 februari 2014

Jocko Rensen – kandidaat wethouder

De kandidaatstellingscommissie voor de wethouder heeft besloten Jocko Rensen voor te dragen als wethouderskandidaat. De commissie typeert Jocko als een kandidaat met de ambitie te opereren tussen beleidsvorming en uitvoering. Hij heeft een actieve stijl, is vernieuwend en overtuigend. Het bestuur van de PvdA Houten neemt het advies van harte over.

Jocko Rensen: “Ik ben vereerd met de voordracht van de commissie en ga de uitdaging graag aan. Nu samen door met de campagne en zorgen dat we kunnen laten zien hoe wij het verschil kunnen maken voor een sterker en socialer Houten. Er valt iets te kiezen, het woord is aan de kiezers, ga stemmen op 19 maart!”

Jocko Rensen

Van 2014 tot 2018 was Jocko onze wethouder. Helaas maken wij geen onderdeel uit van het college in de gemeente Houten waardoor Jocko zijn werk niet kon voortzetten. Wel is hij opgevallen, hij is gevraagd als wethouder in de gemeente Montfoort. Op donderdagvond 31 mei 2018 is hij geïnstalleerd. Jocko woont in de gemeente Houten.

Meer over Jocko Rensen