Jocko Rensen aan de slag in Montfoort

Door Anneke Dubbink op 1 juni 2018

vlnr: Herman van Wiggen, burgemeester Petra van Hartskamp-de Jong, Ivo ten Hagen en Jocko Rensen

Op 31 mei 2018 is Jocko Rensen, ‘onze’ PvdA wethouder benoemd als wethouder in de gemeente Montfoort. Hij is wethouder namens het Progressief Akkoord, dat is een samenwerking van PvdA, Groen Links en onafhankelijken en staat voor een brede krachtenbundeling om een progressieve politiek te voeren in de gemeente Montfoort. Bij de installatie werd hij welkom geheten door Han Bovens de fractievoorzitter van Progressief Akkoord: “ We zijn trots dat Jocko in Montfoort nu wethouder is. Een sociaal democraat in hart en nieren, die delen, verbinden en vertrouwen hoog in het vaandel heeft, hij is zeer benaderbaar, heeft zijn sporen verdiend in Houten en ik ben er van overtuigd dat hij heel erg snel één van ons is hier in Montfoort.”
De PvdA Houten is heel trots en blij voor Jocko dat hij in Montfoort een vervolg kan geven aan het wethouderschap. Natuurlijk hadden we liever gezien dat Jocko in Houten zijn werk had kunnen voortzetten, maar dat pakte helaas anders uit. Mooi dat Jocko nu kan helpen om invulling te geven aan de ambities die Montfoort heeft. We wensen hem en zijn nieuwe collega’s heel veel succes!!