Volop campagne, kom ook, doe mee!

2 maart 2022

Volop campagne, kom ook, doe mee!

Na een aanloop met verschillende mooie debatten ging afgelopen zaterdag de campagne ook onder het grote publiek van start. Onze PvdA kandidaten waren ‘s morgens in ’t Goy aanwezig op de Verkiezingsmarkt bij De Ploeg en ‘s middags in Schalkwijk bij de Wiese. Komende zaterdag, 5 maart, staat de Verkiezingsmarkt ‘s morgens op het Plein in het Oude Dorp (10.00u – 12.30u) en ’s middags op Winkelcentrum Castellum (13.00u – 16.00u). De publiekscampagne sluit vervolgens op zaterdag 12 maart (10.30u – 16.00u) af met een Verkiezingsmarkt op ‘t Rond.

Op deze dagen brengt PvdA Houten ook campagnemateriaal rond. We verspreiden flyers van onze kandidaten en er is ook een mooi Verkiezingsmagazine, dat ons programma toelicht.

Kom langs bij ons op de markt, bij onze kraam, gewoon om een praatje te maken. Of doe mee met onze verkiezing van ‘Houtense Held’: we hebben in Houten heel veel actieve mensen die zich op een geweldige manier inzetten voor andere inwoners of een maatschappelijke organisatie. Wie mag daarom wel eens in het zonnetje gezet worden? Op de markt hebben we een speciale verkiezingsbus staan om je aanmelding in te doen.
Afgelopen zaterdag hebben we gemerkt dat de kleurplaten-actie van de PvdA in de smaak viel bij de kinderen die langs kwamen. De kleurplaat ‘thuis in Houten’ kan aan de kraam ingekleurd worden of mee naar huis genomen worden.  Wanneer je je kleurenplaat inlevert (letterlijk of op social media) dan krijg je een leuk prijsje.

Kom jij ook langs?

Wil je aan het canvassen meedoen? Geef je dan op bij [email protected]!

Debatten die nog plaats vinden zijn:

8 maart            Scholierendebat                      11.00u, Heemlanden (voor scholieren)

10 maart          Slotdebat lijsttrekkers              19.00u, Cultuurhuis Schoneveld