Door Arnold Biesheuvel op 11 maart 2014

De PvdA Houten wil een betaalbare woning voor iedereen

Iedereen moet goed en betaalbaar kunnen wonen in gemengde wijken, want gemengde wijken zijn leefbare wijken. Lijsttrekker PvdA Houten Arnold Biesheuvel: “We willen dat iedereen goed kan wonen in Houten! We willen zorgen voor een gevarieerd en divers woonaanbod, op deze manier houden we Houten aantrekkelijk om in te wonen.”

Vooral middeninkomens vallen nu tussen wal en schip. Daarom vindt de PvdA dat ook de middeninkomens recht moeten krijgen op sociale huur. De doorstroming van sociale naar vrije huur moet worden verbeterd door meer woningen te bouwen die betaalbaar zijn voor de lage- en middeninkomens. Alle nieuw te bouwen woningen moeten bovendien energieneutraal zijn. Hiermee worden de woonlasten lager en het is beter voor het milieu.

Het tienpuntenplan is hier te lezen.

Arnold Biesheuvel

‘De afgelopen 4 jaar heeft de PvdA vaak het verschil gemaakt in Houten.’ Sinds 1984 woon ik in Houten. Als actief lid van de PvdA heb ik jaren mee kunnen werken aan wat Houten nu is. Het is het een voorrecht om hier te mogen wonen. Wanneer je huisvesting niet meer past, heb je recht

Meer over Arnold Biesheuvel